niedziela, 21 października 2012

ZAPACH RÓŻY


Wiem chyba, co czujesz te moje nastroje 
Szybka zmiana zdania, zamknięte pokoje 
Może to zabawne, ale ja nie żartuję 
Chcę byś sprawiedliwym, przecież ja tez czuję 

Ref.:
Też jestem człowiekiem, też serce posiadam 
Także innych kocham, także innych zdradzam 
Tez mnie nienawidzą, kochają niektórzy 
Też prawie jak wszyscy, lubię zapach róży 

Ref.:
Też jestem człowiekiem...

Tez jestem samotny - czuję zapomnienie
Dobrze wiem, że miłość to moje zbawienie
Niszczy mnie samotność, tak bardzo powoli
Choć już zrozumiałem, że nienawiść boli

Ref.:
Też jestem człowiekiem...

Chociaż nie znalazłem duszy sobie bratniej
Chciałem jeszcze zostać tak chwile ostatnie
Trochę się zdziwiłem i trochę zawiodłem
Wtedy już wiedziałem, że zostać tu nie mogłem

Ref.:
Też jestem człowiekiem...

Teraz, kiedy odszedłem kwiatom się spowiadam
Z tego, że Cię kocham i serce posiadam
Z tego, że mi nawet nie brak jest sumienia,
Które mi wskazuje drogę do zbawienia

Ref.:
Też jestem człowiekiem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz