sobota, 19 listopada 2011

KOCHAJ MNIE W RYTMIE REGGAE


e h C D

To było wtedy gdy Cię poznałem,
od razu zrozumiałem, że coś nie tak
I chociaż w oczy patrzyłaś mi śmiało
Wiedziałem wtedy, że humor masz
Szalałem wtedy za rock and rollem
na płyty wydawałem forsę całą
Kochałem rocka and rolą Ciebie trochę
Lecz kiedyś w tańcu mi powiedziałaś....

Ref: Naucz się kochać mnie w rytmie reggae,
     Naucz się kochać mnie w rytmie reggae,
     I kochaj mnie kochaj w rytmie reggae,
     Reggae weź z sobą szaleje za Tobą.

Zacząłem chodzić na dyskoteki
prywatki, bale i randki wszystkie
Chodziłem wszędzie tam gdzie grali reggae
Dla Ciebie tylko tak się nauczyłem.
Lecz pewnej nocy, gdy słodko spałem
Poczułem nagle, że uwielbiam reggae
chciałem powiedzieć Ci jak bardzo Cię kocham
Lecz Ty już z innym tańczyłaś rocka.

Ref: Naucz się kochać mnie w rytmie reggae...

1 komentarz:

  1. Cóż za wulgarny język, proszę aby moje dziecko nie było demoralizowane przez zastępową garnizonu:(

    OdpowiedzUsuń